Welkom op mijn blog!

Haai, 

dit ben ik;)

Ik ben Esmee en ik 14 jaar  oud, 
ik ben op het idee gekomen om een blog te beginnen door mijn vriendin Camille.

Omdat dit mijn eerste bericht is zal ik wat over mijzelf vertelen;

zoals ik al zei ben ik 14 jaar oud, .
verder hou ik erg van blogs lezen, met vriendinnen afspreken, nagels lakken, girlscene &nieuwe outfits uitproberen.;)
en ik houd erg veeel van shoppen;)
de lente/zomer komt er weer aan dus ik vind het wel weer nodig om 
Amsterdam of Utrecht te gaan bezoeken.<3
verder zit in 3Mavo en moet volgend jaar al examen doen.
 ik doe aan hockey, en zit in de B5!<3

de komende maanden zal ik vershillende berichten gaan plaatsen over mijn leven, en dingen
die ik leuk vind om te vertellen.
als jullie tips hebben of mening over iets, laat het me dan even weten.;)
veel plezier!

Liefs, Esmee,<3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten