Ghana!&Paris

Haaaiii<3

ik had heel lang geleden mijn laatste post gestuurd!
en ik dacht he! ik heb nog een blog! #haha

ik had het laast over dat er een Ghana project was!
en dat ik er een brief voor ging schrijven!
nou het is me gelukt! ik was door de selectie heen, 
en uiteindelijk was ik uitgekozen om naar Ghana tegaan!

de voorbereidingen zijn al vol op gang. we zijn bezig om met de groep 7000,- op te halen
en we zijn bezig met de tickets, vaccinaties en paspoort!
Ik ben dus mega blij!

nou even bijkletsen wat ik de afgelopen tijd heb gedaan;

ik ben in het weekend van 14/15 mei naar Paris geweest!
het was heel gezellig en we hebben veel foto's gemaakt;

dit zijn Kirsten(rechts) en ik !

het was echt super leuk, alleen we werden wel vaak lastig gevallen door negers
die ons dingen probeerde aan te smeren!
  
verder heb ik nog heel veel zin in de zomervakantie,
ik ga samen met mijn vriendin(hierboven) naar Griekenland!
en daarna 9 tot 18 september dus naar Ghana!

hebben jullie nog leuke ideeen hoe iuk geld op kan halen?


xxxxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten